PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 4 | 62-67
Tytuł artykułu

Społeczność wiedzy w Biurach Informacji Gospodarczej (ujęcie modelowe)

Warianty tytułu
Knowledge Community in the Business Information Companies (Model Approach)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono: nowe role i funkcje społeczności wiedzy w Biurach Informacji Gospodarczej (BIG), analizę porównawczą tradycyjnych i nowoczesnych łańcuchów wartości, determinanty, cel główny i cele szczegółowe tworzenia społeczności wiedzy, poszerzone łańcuchy wartości BIG. (abstrakt oryginalny)
EN
In the paper there are presented the following issues: the essence, aims, roles and functions of knowledge communities in the Business Information Companies (BIC), the comparison of the traditional and modern value chain of the BIC, transformation of the value chain in the knowledge economy, the extension of the value chain (monitoring, mentoring, coaching and counselling) in the BIC. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
62-67
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • 1. Franz M., Freudenthaler K., Kameny M., Schoen S., (2002), The development of the Siemens Knowledge Community Support, [w:] Davenport Th.H., Probst G.J. (red.), Knowledge Management Case Book, Wiley, Erlangen.
  • 2. Kotler P., (2005), Marketing, Wydawnictwo Rebis, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000163843922
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.