PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | cz. 2 Metoda reprezentacyjna w badaniach ekonomiczno-społecznych | 91-99
Tytuł artykułu

Analiza przyczynowości a organizacja badań reprezentacyjnych

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono ogólną analizę przyczynowości (na etapach izolacji, zależności i kierunku) między zmiennymi i konsekwencje tego w problemach estymacji modeli regresji.
Twórcy
Bibliografia
  • Bollen K.A. (1989). Structural Equations with Latent Variables. John Wiley & Sons, Canada.
  • Duda R. (2001). Determinizm a przypadek. Materiały VII Krakowskiej Konferencji Metodologicznej organizowanej przez Instytut Informatyki Uniwersytetu Jagiellońskiego i Ośrodek Badań Interdyscyplinarnych przy PAT w Krakowie, www.ii.edu.pl
  • Glymour P., Scheines R., Spirtes P. (1993). Causation, Prediction and Search. New York.
  • Goldberg M.E., Gerald J.G. (1987). Happy and sad TV programs: How they affect reaction of commercials., Journal of Consumer Research" No. 14.
  • Gorn G.J., Goldberg M.E., Kunel B. (1993). Mood, awareness and product evaluation. "Journal of Consumer Psychology" Vol. 2, No. 3, pp. 237-256.
  • Skład M. (2001). Materiały dla studentów Uniwersytetu Warszawskiego do zająć z badań marketingowych, www.come.uw.edu.pl/sza/uw/rzeczy/z4.pdf.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000163788059
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.