PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | 5 | nr 1187 Zarządzanie : kontekst strategiczny, kulturowy i zasobowy | 100-108
Tytuł artykułu

Kształtowanie relacji z klientami w turbulentnym otoczeniu

Warianty tytułu
The Creation of Customer Relations in a Turbulent Environment
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono rozważania na temat zarządzania relacjami z klientami. Omówiono uwarunkowania kształtowania tych relacji w burzliwym otoczeniu. Szczegółowo opisano problem wykorzystywania okazji i jego wpływ na kształtowanie relacji z klientami.
EN
It seems that entrepreneurships aspiring to achieve success in a turbulent environment ought to take advantage of opportunities. Making profits of market possibilities needs a flexible attitude towards the customer relations creation. Entrepreneurships ought to concentrate on variable kinds of customers with regard to internal and external conditions determining the opportunities usage. (original abstract)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
  • Day G., Schoemaker P., Okazje - Skanowanie peryferii, "Harvard Business Review" 2006 nr 3.
  • Garrette В., Dussauge Р., Strategie aliansów na rynku, Poltext, Warszawa 1996.
  • Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong W., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
  • Kowalska-Musiał M., Marketing relacji - zmiana paradygmatu czy nowa orientacja rynkowa, "Marketing i Rynek" 2006 nr 3.
  • Krupski R., Elastyczność organizacji, [w:] Zarządzanie przedsiębiorstwem w turbulentnym otoczeniu, red. R. Krupski, PWE, Warszawa 2005a.
  • Krupski R., Elastyczność polskich przedsiębiorstw, "Przegląd Organizacji" 2005b nr 11.
  • Krupski R., Przedsiębiorstwo w ruchu, [w:] Zmiana warunkiem sukcesu. Zmiana a innowacyjność organizacji, red. J. Skalik, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej nr 1045, AE, Wrocław 2004.
  • Krupski R., Zarządzanie okazją, [w:] Zarządzanie wiedzą i informacją w społeczeństwie sieciowym, t. II, red. M. Morawski, Wydawnictwo Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości, Wałbrzych 2003.
  • Lokaj A., Wójcik P., Relacje z klientami: rosnąca świadomość, kulejąca praktyka, "Harvard Business Review Polska" 2005 nr 12.
  • Masłyk-Musiał E., Organizacje w ruchu, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
  • Olejczyk-Kita K., Organizacja w ruchu - wykorzystanie okazji przez przedsiębiorstwa turystyczne (wyniki badań), [w:] Mechanizmy i obszary przeobrażeń w organizacjach, red. A. Potocki, Difm, Warszawa 2007.
  • Olszewska В., Współczesne uwarunkowania zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem, Wybrane zagadnienia, AE, Wrocław 2001.
  • Piwoni-Krzeszowska E., Model kształtowania współpracy przedsiębiorstwa z klientami, [w:] Metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, red. R. Krupski, AE, Wrocław 2004, s. 349.
  • Piwoni-Krzeszowska E., Partnerstwo z klientami w przedsiębiorstwach przemysłu spirytusowego w Polsce, [w:] Zarządzanie strategiczne w praktyce i teorii, red. A. Kaleta, K. Moszkowicz, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej nr 1025, AE, Wrocław 2004.
  • Światowiec J., Partnerstwo strategiczne a teoria kosztów transakcyjnych, "Marketing i Rynek" 2006 nr 2.
  • Toffi T., Rajen K., Marketing Theory and Practice: Evolving Trough Turbulent Times, "Global Business Review" 2005 nr 1, za: Ewolucja marketingu w burzliwych czasach, "Marketing i Rynek" 2006 nr 3.
  • Trocki M., Architektura biznesu - nowe struktury działalności gospodarczej, [w:] Przedsiębiorstwo partnerskie, red. M. Romanowska, M. Trocki, Difin, Warszawa 2002.
  • Walka o klienta: strategie i dylematy, "Harvard Business Review Polska" 2005 nr 12.
  • Waśkowski Z., Zastosowanie marketingu partnerskiego na rynku B2B, "Marketing i Rynek" 2006 nr 6.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000163738927
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.