PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | 21 | nr 79 | 227-238
Tytuł artykułu

O wybranych aspektach marketingu personalnego

Warianty tytułu
Chosen Aspects of Personal Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono genezę i istotę marketingu personalnego oraz omówiono jego cele i zadania. Zaprezentowano wykorzystanie idei marketing-mix w marketingu personalnym.
EN
In the paper the origin and the essence of personal marketing (PM) are presented and the diversity of the interpretation of the concept of PM and its close connection with the philosophy of Human Resource Management are described. Furthermore the division of the objectives of PM into two groups: systemic and operational is proposed, as well as the chosen PM models are characterized and compared with each other. Moreover the original idea of the use of marketing-mix for external and internal PM is suggested and described.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • ARMSTRONG M., Zarządzanie zasobami ludzkimi, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.
  • BROL M., KROIK J., Wynagradzanie jako element funkcji personalnej. Analiza porównawcza filozofii zarządzania personelem, Zeszyty Naukowe WSZiF, nr 17, Wrocław 2004.
  • LISTWAN T. (red.), Słownik zarządzania kadrami, C.H. Beck, Warszawa 2005.
  • MAZUREK-ŁOPACIŃSKA K., Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 2002.
  • OLSZTYŃSKA A., Marketing wewnętrzny w przedsiębiorstwie, Wydawnictwo AE, Poznań 2005.
  • OTTO J., Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, C.H. Beck. Warszawa 2004.
  • SCHWAN K., SEIPEL K.G., Marketing kadrowy, C.H. Beck, Warszawa 1995.
  • STYŚ A. (red.), Marketing, jak to się robi, Ossolineum, Warszawa 1992.
  • WIERNEK B., Zarządzanie zasobami ludzkimi, Oficyna Wydawnicza TEXT, Kraków 2001.
  • ZBIEGIEŃ-MACIĄG L., Marketing personalny, Business Press, Warszawa 1996.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000163062248
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.