PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | nr 31 Zarządzanie personelem jako kryterium doskonałości | 445-453
Tytuł artykułu

Oczekiwania pracowników w stosunku do komunikacji wewnętrznej (studium przypadku)

Warianty tytułu
Employees' Expectations towards Inner Communication (Case Study)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka podjęła próbę wskazania oczekiwań pracowników w stosunku do komunikacji wewnętrznej. Oceny dokonała na podstawie wyników anonimowych ankiet przeprowadzonych wśród pracowników przedsiębiorstwa produkcyjno-usługowego X z branży budownictwa drogowego.
EN
The article concerns problems connected with inner communication in an organization, especially with the employees' expectations towards it. Fluent inner communication is one of the conditions of effective managing and market success of a company, although this aspect of managing the company is often underestimated by managers. This paper presents some results obtained from the study on employees' expectations towards inner-company communication, on the basis of X company. Those expectations should necessarily be taken into account by managers while working out the communication policy of the company. Data collected during the study indicates that realizing the employees' needed solutions allows to create an effective communication system which is adjusted to hard-working, motivated, engaged and loyal employees' team.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Bieniok H., Metody sprawnego zarządzania. Planowanie, organizowanie, motywowanie, kontrola, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1997.
  • Czarnowski R, Komunikacja wewnętrzna, First Public Relations, stan z 27.02.2008.
  • Pocztowski A., Zarządzanie zasobami ludzkimi w procesach fuzji i przejąć, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000162973043
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.