PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 7-8 | 53-56
Tytuł artykułu

Cross-selling usług bankowych - cele stosowania i bariery praktycznego wdrażania na polskim rynku

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Cross-selling, określany jako działanie polegające na sprzedaży klientom produktów komplementarnych w stosunku do produktów już uprzednio przez nich nabywanych, jest już szeroko stosowany na rynku dóbr konsumpcyjnych, ale wciąż jest jeszcze pojęciem relatywnie nowym w sektorze finansowym. Artykuł prezentuje: istotę i cele stosowania cross-sellingu w bankach oraz kluczowe bariery praktycznego wdrażania cross-sellingu w sektorze bankowym. W artykule przedstawiono zarówno przegląd literatury na temat zastosowania cross-sellingu na rynku usług finansowych, jak też wyniki badania eksperckiego dotyczącego tych właśnie zagadnień w odniesieniu do polskiego rynku finansowego. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
53-56
Opis fizyczny
Bibliografia
  • S. K. BHATTACHARYYA, Z. RAHMAN, Capturing the Customer Voice, the Centerpiece of Strategy Making. A Case Study in Banking, "European Business Review", vol. 16, no. 2, 2004, s. 128.
  • J. CANALS, Strategic and Organizational Challenges in European Banking w: Competition and Profitability in European Financial Services. Strategie, Systematic and Policy Issues, praca zbiorowa pod red. M. Balling, F. Lierman, A. Mullineux, Routledge, London - New York 2006, s. 13.
  • J. HARASIM, Cross-selling i zarządzanie wizerunkiem w konglomeratach finansowych w: Konglomeraty finansowe, praca zbiorowa pod red. naukową M. Iwanicz-Drozdowskiej, PWE, Warszawa 2007, s. 234.
  • M. LIPOWSKI, Marketing bankowy. Zarządzanie popytem i podażą usług, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2003, s. 26.
  • M. SZCZEPANIEC, Marketing relacyjny jako element strategii banków komercyjnych, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2004, s. 154.
  • M. SZCZEPANIEC, Sprzedaż krzyżowa (cross-selling) produktów bankowych, "Bank i Kredyt", marzec 2003, s. 96.
  • M. ZINELDIN, Quality and Customer Relationship Management (CRM) as Competitive Strategy in the Swedish Banking Industry, "The TQM Magazine", vol. 17, no. 4, 2005, s. 336.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000161918382
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.