PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 4 | 60-62
Tytuł artykułu

Zarządzanie reputacją w sieci

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor twierdzi, że wobec potencjału, jaki ma internet, posiadanie i stosowanie strategii zarządzania reputacją, która uwzględniałaby istnienie tego medium, jest dla przedsiębiorstw zarówno dużych, jak i małych czymś koniecznym. Według autora, strategia powinna uwzględniać takie elementy, jak monitorowanie reputacji firmy w sieci, stosowanie komunikacji online i offline w odpowiedniej proporcji, przeszukiwanie internetu w celu wykrycia grożącego firmie ryzyka, pozycjonowanie stron w przeglądarkach internetowych, wykupowanie domen i prowadzenie dialogu z pracownikami i rzecznikami przed pojawieniem się problemu, a nie dopiero w czasie jego trwania. Autor dodaje, że w przypadku monitoringu firmy powinny skupiać się nie tylko na klasycznych portalach internetowych czy serwisach, ale zacząć dostrzegać i wykorzystywać możliwości mediów społecznościowych.
Rocznik
Numer
Strony
60-62
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000160311028
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.