PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | Promocja równych szans, Materiały konferencyjne | 99-106
Tytuł artykułu

Wykorzystanie komputera w procesie edukacji szansą dla kobiet

Warianty tytułu
Using the Computer in the Education Process - a Chance for Women
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jeszcze kilka lat temu zawód wyuczony w młodości wystarczył na całe życie. Na skutek rozwoju technologii informatycznej utrzymanie wysokiego poziomu profesjonalizmu stało się problemem. Wykorzystanie komputera do podnoszenia kwalifikacji jest szczególnie ważne dla kobiet, które muszą pogodzić swoje życie osobiste z zawodowym.
EN
Few years ago a profession acquired in youth was enough for an entire lifetime. As a result of the information technology development keeping the high-level professionalism became the problem. Using the computer for raising qualifications is particularly important for women, who must combine their private life with professional life. (AT)
Twórcy
Bibliografia
  • A. Barańska: Komputer w teorii kształcenia wielostronnego. „Edukacja i Dialog” 2004, nr 2 (145).
  • J. Buczyńska: Multimedialne programy edukacyjne – próba poszukiwania kryteriów oceny. W: Technologia informacyjna a współczesna edukacja. W; Technologia informacyjna w polskiej edukacji. Red. B. Siemieniecki. Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2002, s. 91.
  • E. Gurbiel, G. Hardt-Olejniczak, E. Kołczyk, H. Krupicka, M.M. Sysło: Nauka z komputerem. Podręcznik dla nauczycieli gimnazjum. WSiP, Warszawa 2001, s. 24.
  • J. Izdebska: Młodzież – media elektroniczne. Nowa przestrzeń edukacyjna. “Edukacja Medialna” 2003, nr 1, s. 24.
  • J.K. Johnson: Individualized learning and interactive learning for distance education. W: Media a edukacja. Red. W. Strykowski. Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Poznań 1997, s. 57.
  • S. Juszczyk: Podstawy informatyki dla pedagogów. Oficyna Wydawnicza IMPULS, Kraków 1999, s. 13.
  • A. Kołacz: Systemy multimedialne w edukacji. W: Rola i miejsce technologii informacyjnej w aspekcie reform edukacyjnych w Polsce. Red. T. Lewowicki i B. Siemienicki. Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2002, s. 335.
  • J. Laszkowska: Instytucja szkoły wobec fenomenu Internetu. W: Technologia informacyjna a współczesna edukacja. W; Technologia informacyjna w polskiej edukacji. Red. B. Siemieniecki. Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2002, s. 100.
  • J. Łęska, Z. Łęski: Co Internet może dać uczniom? „Edukacja i Dialog” 2001, nr 4 (127).
  • B. Siemieniecki: Komputer w edukacji. Podstawowe problemy technologii informacyjnej. Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2002, s. 119.
  • B. Steinbrink: Multimedia u progu technologii XXI wieku. Robomatic Computer Systems, Wrocław 1994, s. 51.
  • M. Tanaś: Edukacyjne zastosowanie komputerów. Wydawnictwo Żak, Warszawa 1997, s. 116.
  • K. Wenta: Metodyka stosowania technik komputerowych w edukacji szkolnej. Pedagogium, Szczecin 1999, s. 51.
  • M. Wojtan: Technologia informacyjna a współczesna edukacja. W; Technologia informacyjna w polskiej edukacji. Red. B. Siemieniecki. Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2002, s. 111.
  • www.vulcan.edu.pl/uczyclepiej/archiwum (21.12.2007).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000160134287
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.