Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 8 | 15-19
Tytuł artykułu

Symultaniczny marketing i symultaniczna inżynieria w przygotowaniu produkcji

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Inżynierię symultaniczną czyli inaczej jednoczesną stosuje się mając na celu skrócenie czasu realizacji przedsięwzięć dla zwiększenia konkurencyjności firmy i podniesienia produktywności zaangażowanego kapitału. Jest ona w istocie zorientowana na nowe produkty oparte na istniejących już w przedsiębiorstwie technologiach i zdolnościach produkcyjnych. Polega na nowej pracy zespołowej w różnych organizacjach ze sobą współpracujących. Wiedza o rynku i kompetencja marketingowa jest niezbędna nie tylko na etapie decyzyjnym, ale również w ciągu całego cyklu realizacyjnego innowacji nazywanego powszechnie projektem. Aby zwiększyć w radykalny sposób szybkość docierania informacji rynkowych do procesu inżynieryjnego, a także aby bardziej rozwinąć konkurencyjność opracowań i konkurencyjność rezultatów w postaci wyrobów lub szerzej produktów stosuje się marketing symultaniczny.
Rocznik
Numer
Strony
15-19
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102450
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.