Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 8 | 19-21
Tytuł artykułu

Zarządzanie wartością firmy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zarządzanie wartością firmy składa się w zasadzie z trzech etapów: ocena wartości (szacunki wartości firmy, ocena możliwości dokonywania usprawnień, planowanie strategiczne i operacyjne), działanie (wdrażanie planów restrukturyzacji wartości firmy z wykorzystaniem wewnętrznych i zewnętrznych możliwości usprawnień), wpajanie zasad (wdrażanie zasad zarządzania wartością firmy, określanie roli wszystkich komórek organizacyjnych w podnoszeniu wartości firmy). Wartość firmy jest szczególnie istotna w momencie ewentualnej sprzedaży jej całości lub części, przy tworzeniu wspólnych przedsięwzięć oraz w przypadku zaciągania kredytu długoterminowego pod zastaw akcji lub udziałów.
Rocznik
Numer
Strony
19-21
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102173
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.