Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1995 | nr 3 | 13-15
Tytuł artykułu

Specyfika marketingu industrialnego

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marketing industrialny jako termin odpowiada terminom "industrial marketing", "business marketing", "business to business" bądź "marketing środków produkcji" lub "marketing dóbr inwestycyjnych". W artykule przedstawiono definicje marketingu industrialnego oraz typologię dóbr i czynniki specyficzne dla tego rodzaju marketingu.
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
13-15
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102109
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.