Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
International Marketing Research - the Scope of the Notion and its Characteristic
Języki publikacji
Abstrakty
Celem opracowania jest próba usystematyzowania podstawowych pojęć i definicji dotyczących międzynarodowych badań marketingowych, identyfikacja ich cech specyficznych oraz pełnionych funkcji.
The study aims at presenting basic notions and definitions in a systematic way with reference to international marketing research. There has also been presented the scope and synthetic characteristics of functional-structural properties of the category "international marketing research". The elaboration is of theoretical character. (original abstract)
Rocznik
Tom
Strony
152-157
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Ackoff R.L.: Decyzje optymalne w badaniach stosowanych. Warszawa: PWN 1969.
- Ansoff H.J.: Zarządzanie strategiczne. Warszawa: PWE 1985.
- Craig C.S., Douglas S.P.: International Marketing Research. Chichester: John Wiley & Sons 2000.
- Kumar V.: International Marketing Research. New Jersey: Prentice-Hall 2000.
- Kwiatkowski P.: Międzynarodowe badania rynku. "Marketing w Praktyce" 1996 nr 1.
- Levitt T.: The Globalization of Markets. "Harvard Business Review" 1983 maj/czerwiec.
- Perry A.: International versus Domestic Marketing: Four Conceptual Perspectives. "European Journal of Marketing" 1990 vol. 24, nr 6.
- Schroeder J.: Badania marketingowe rynków zagranicznych. Poznań: Wydawnictwo AE w Poznaniu 1996.
- Sznajder A.: Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym. Warszawa: PWN 1992.
- Terpstra V.: International Marketing. Chicago: The Dryden Press 1985.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015905