Warianty tytułu
The Marketing Environment of Enterprises from the Perspective of Poland's Integration with the European Union
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu, było zwrócenie uwagi na proces tworzenia się nowego otocznia rynkowego przedsiębiorstw polskich, czyli makrootocznia i po przyłączeniu się do Unii także mikrootoczenia. Główną płaszczyzną rozważań była identyfikacja kluczowych sił makrootoczenia, które stanowią źródło możliwych szans i zagrożeń dla przedsiębiorstw tworzonych w wyniku procesu integracji z Unią Europejską. Artykuł jest jedynie próbą spojrzenia na proces integracji przez pryzmat marketingu, w tym zwłaszcza euromarketing i ukazania go w kontekście rozpoczętej transformacji otoczenia rynkowego przedsiębiorstw.
In this article thge author forwards the thesis that the process of Poland's integration with the European Union is one of the principal determinants of change in the marketing macro-environment of enterprises. (short original abstract)
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Strony
35-40
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015727