PL
|
EN
Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
20-21
Czasopismo
Acta Comeniana (International review of Comenius studies and early modern intellectual history)
Wydawca
Institute of Philosophy, Czech Academy of Sciences
Rocznik
2007
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
20-21
artykuł:
Johannes Jessenius’s Conception of Method
(
Nejeschleba T.
), s. 9-23
artykuł:
Die böhmische reformatorische Tradition und die kirchliche Orientierung der böhmischen und mährischen Exulanten in den deutschen Ländern im 18. Jahrhundert
(
Štěříková E.
), s. 25-47
artykuł:
Günther, Klesch, Láni und die anderen. Zur Typologie der ungarischen Exulanten des 17. Jahrhunderts
(
Kowalská E.
), s. 49-64
artykuł:
Christian Churches and Slavery in the New World: A Comparative Perspective
(
Křížová M.
), s. 65-103
artykuł:
Spanish in the Czech Lands at the Time of J. A. Comenius
(
Binková S.
), s. 107-132
artykuł:
From Montaigne to Comenius: Philosophical and Pedagogical Issues at the Dawn of Modern Thought
(
Llinas Begon J. L.
), s. 133-151
artykuł:
Vives and Comenius – Reformers of European Education: Background and Parallels
(
Mištinová A.
), s. 153-165
artykuł:
Juan Luis Vives and Jan Amos Comenius: Inspiration in Pedagogy, Affinity in Peace Efforts
(
Beneš J.
), s. 167-175
artykuł:
Janua lingvarum: Changes and Development of a Textbook
(
Steiner M.
), s. 177-182
artykuł:
The Real Colegio de San Patricio de Nobles Irlandeses of Salamanca
(
Rupérez Almajano N.
,
Castro Santamaría A.
), s. 183-200
artykuł:
Lire pour vivre: French Cultural History of Reading and Its Reception in Recent Czech Historiography
(
Kašparová J.
), s. 209-235
artykuł:
Nachrichten aus Polen in der Korrespondenz zwischen J. A. Comenius und J. N. Lilienström
(
Dworzaczkowa J.
), s. 201–207
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.