Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | 9 | 169-176
Tytuł artykułu

Sponsoring sportowy jako element promocji przedsiębiorstw

Autorzy
Warianty tytułu
EN
Sports Sponsorship as Part of the Promotion of Business
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
Celem niniejszego artykułu jest wskazanie, jaką rolę odgrywa sponsoring jako skuteczny instrument komunikacyjny wspierający proces budowania wizerunku.(fragment tekstu)
EN
Sports sponsorship helps companies achieve business objectives, which is to increase revenue, increase brand awareness and maintaining a positive image. Gain competitive advantage and honor the company 's offer against competitors requires continuous business activity. Sponsorship is a tool that can be assisted by the company in these efforts. A well-prepared plan sponsorship can help shape the development of very clear image of your brand or help or fix an existing one. Excitement and popularity of sport affect the prevalence of this form of promotion over others.(original abstract)
Rocznik
Tom
9
Strony
169-176
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Bibliografia
  • Langae W., Sport Sponsorship and Marketing Communications. A European Perspective. Pearson Education Ltd. Edinburgh Gate, Harlow, Essex.
  • Sznajder A., Marketing sportu. Wyd. PWE, Warszawa 2008.
  • Żbikowska A., Potocki A., Komunikowanie w organizacjach gospodarczych. Difin, Warszawa 2011.
  • Klisiński J., Marketing w biznesie sportowym. Wyd. WSEiA w Bytomiu, Bytom 2008.
  • Góźdź A., Sponsoring - czyżby 5 element promocji-mіх? Zeszyty Naukowe Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Społeczna, Ostrołęka, 2009.
  • Dietl J., Marketing. Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 1985.
  • Czarnecki A., Product placement. Niekonwencjonalny sposób promocji. Polskie Wydawnictwo Ekonomie Warszawa 2003.
  • Szymańska A., Public relations w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej. Unimex, Wrocław 2004.
  • http://www.pentagon-research.com
  • http://www.polityka.pl
  • http://www.marketingsportowy.pl
  • http://www.egospodarka.pl
  • http://encyklopedia.pwn.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.desklight-5293332d-b15e-4cb1-8274-e237899d7a61
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.