PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Instytut Komunikacji Specjalistycznej i Interkulturowej
Czasopismo
Applied Linguistics Papers
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
25/2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
25/2
artykuł:
Linguistic Explorations of Multilingualism
(
Akbarov A.
), s. 1-10
artykuł:
A Multilingual Speaker in Global Aviation Communication
(
Borowska A. P.
), s. 11-19
artykuł:
Effects of the Linguistic Context on Identity Relevant Self-Characterization in Bilinguals
(
KONDÉ Z.
,
PÁNTYA J.
,
DÓSA Z.
,
POLONYI T.
), s. 21-36
artykuł:
The Dialectics of Hinglish: A Perspective
(
Nema N.
,
Chawla J. K.
), s. 37-51
artykuł:
Delivering Multilingual Schools – Emergence and Development of Language Beliefs in Immigrant Teachers
(
Putjata G.
), s. 53-69
artykuł:
CLIL’s Role in Facilitating Intercultural Learning
(
Romanowski P.
), s. 71-87
artykuł:
The Order of Emergence of the Morphological Markers of Temporal Expression in the Croatian EFL Learners’ Longitudinal Speech Production Data
(
Semren M.
), s. 89-106
artykuł:
What Foreign Language Teachers Should Know about Language Attrition
(
Szupica-Pyrzanowska M.
,
Malesa K.
), s. 107-121
artykuł:
Basic terminology of eye-tracking research
(
Andrychowicz-Trojanowska A.
), s. 123-132
artykuł:
New Pathways to Terminological Minimum
(
Łukasik M.
), s. 133-168
artykuł:
Frazeodydaktyka i frazeotranslacja jako nowe dyscypliny frazeologii stosowanej
(
Sułkowska M.
), s. 169-181
artykuł:
Tytuły w polskojęzycznych opisach przypadków medycznych - wstęp do badań
(
Żelazowska-Sobczyk M.
,
Zabielska M.
), s. 183-202
artykuł:
Andrzej Kątny (red.), Studia Germanica Gedanensia 37: Kontrastive Linguistik und Interkulturelle Kommunikation. Sprach- und Kulturkontakte. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk, 2017, 238 S.
, s. 203-206
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.