PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Institute of Experimental Psychology, Slovak Academy of Sciences
Czasopismo
Studia Psychologica
Rocznik
2014
Tom
56
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
HOW MUCH INFORMATION DO YOU NEED? INTERACTION OF INTUITIVE PROCESSING WITH EXPERTISE
(
Čavojová V.
,
Hanák R.
), s. 83 – 97
artykuł:
IMPACT OF EMOTIONAL VALENCE AND DIFFERENT SOURCE PROBLEM CONDITIONS ON THE RESOLUTION OF ANALOGICAL TARGET PROBLEMS
(
Izsóf Jurásová K.
,
Biela A.
,
Špajdel M.
), s. 99 – 107
artykuł:
SOCIAL CONSTRUCTION OF ENVY IN SCIENTIFIC COMMUNITY: AN ANALYSIS OF SCHOLARLY PSYCHOLOGICAL PUBLICATIONS
(
Caputo A.
), s. 109 – 125
artykuł:
HEURISTIC REASONING IN INTERPRETING BOX PLOTS: THE INFLUENCE OF ORIENTATION
(
Lem S.
,
Vandebeek C.
,
Onghena P.
,
Verschaffel L.
,
Van Dooren W.
), s. 127 – 136
artykuł:
PERCEPTIONS OF CONTEXTUAL ACHIEVEMENT GOALS: CONTRIBUTION TO HIGH SCHOOL STUDENTS’ ACHIEVEMENT GOAL ORIENTATION, STRATEGY USE AND ACADEMIC ACHIEVEMENT
(
Rončević Zubković B.
,
Kolić-Vehovec S.
), s. 137 – 153
artykuł:
HAPPY DRAGON IS REAL, FRIGHTENING DRAGON IS NOT: CHILDREN’S FANTASY-REALITY DISTINCTION OF EMOTIONAL STIMULI
(
Metličar S.
), s. 155 – 167
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.