PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika
Czasopismo
Toruńskie Studia Bibliologiczne
Rocznik
2009
Tom
2
Numer
2(3)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2(3)
artykuł:
Katolicki Uniwersytet Powszechny (1940): placówka oświatowo-kulturalna i wydawnicza polskiej społeczności uchodźczej na Węgrzech okresu II wojny światowej
(
Woźniakowski K.
), s. 9-26
artykuł:
Reklama książki na łamach „Rodziny Polskiej” (1927–1939)
(
Kristanova E.
), s. 27-47
artykuł:
Antoni Ojrzyński – nieznany aptekarz, taternik oraz bibliofil
(
Górska A.
), s. 49-68
artykuł:
Kalendarze pomorskie ze zbiorów Biblioteki Uniwersyteckiej w Toruniu
(
Gołota–Majewska M.
), s. 69-80
artykuł:
Media relations jako forma komunikacji marketingowej biblioteki
(
Wojciechowska M.
), s. 81-91
artykuł:
Seryjność i nieseryjność serii wydawniczych
(
Śliwińska M. M.
), s. 95-107
artykuł:
Twórcy szkoleń bibliotecznych on-line w polskich bibliotekach uczelnianych
(
Antczak-Sabala B.
), s. 109-121
artykuł:
Usługi zdalne w polskich bibliotekach uniwersyteckich
(
Ostrowska A.
), s. 123-133
artykuł:
Repozytorium DSpace względem zaleceń Web 2.0
(
Jeszke Ł.
), s. 135-147
artykuł:
[recenzja:] Katarzyna Materska: Informacja w organizacjach społeczeństwa wiedzy, Warszawa 2007
(
Głowacka E.
), s. 151-154
artykuł:
[recenzja:] Biblioteki pedagogiczne wobec wyzwań współczesnej oświaty: materiały konferencji naukowej, Kalisz 11–12 maja 2006, pod red. Danuty Wańki, Kalisz 2008
(
Jarocka M.
), s. 154-157
artykuł:
[recenzja:] Piotr Wierzchoń: Fotodokumentacja. Chronologizacja. Emendacja. Teoria i praktyka weryfikacji materiału leksykalnego w badaniach lingwistycznych, Poznań 2008
(
Nowak P.
), s. 157-162
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.