PL
|
EN
Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Polskie Towarzystwo Badania Gier (Games Research Association of Poland)
Czasopismo
Homo Ludens
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
1(5)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1(5)
artykuł:
MEASURING THE NON-COOPERATION OF PLAYERS – A LOEBNER CONTEST CASE STUDY
(
Łupkowski P.
), s. 13-22
artykuł:
Retoryka porażki. Semantyczne i perswazyjne funkcje przegranej w serious games, art games i grach głównego nurtu
(
Sterczewski P.
), s. 23-36
artykuł:
DANCING TOYS: THE QUEST FOR MECHANICAL LIFE
(
Barboussi V.
,
Kourti E.
), s. 37-46
artykuł:
Praktyki odbioru komputerowych strategii czasu rzeczywistego w kontekście e-sportów
(
Felczak M.
), s. 47-58
artykuł:
NEO-ROGUE AND THE ESSENCE OF ROGUELIKENESS
(
Garda M. B.
), s. 59-72
artykuł:
Nazwy własne a lokalizacja gier elektronicznych fantasy - o potrzebie przekładu oraz wybranych tendencjach w tłumaczeniu gier anglojęzycznych na rynek polski i niemiecki
(
Inglot K.
), s. 73-82
artykuł:
Polskie gry honoryfikatywne. Czego nie widać?
(
Jabłoński A.
), s. 83-92
artykuł:
Czym jest gra? Uwagi o analogicznej wieloznaczności pojęcia gry. Kontekst nauk o zarządzaniu
(
Jacko J. F.
), s. 93-108
artykuł:
Dlaczego studenci nie grają w gry? Zastosowanie gier w edukacji dorosłych na przykładzie nauczania zarządzania projektami
(
Kamiński T.
), s. 109-118
artykuł:
Cybernetyczne doświadczenia – fabularyzowane gry komputerowe w perspektywie hermeneutyki
(
Kochanowicz R.
), s. 119-128
artykuł:
Od cRPG do gier logicznych. Rozważania na temat użycia gier komputerowych w kontekście glottodydaktycznym
(
Kotuła K.
), s. 129-138
artykuł:
Osobowość a uczestnictwo w grach fabularnych. O relacjach między tożsamością, myśleniem narracyjnym i stylem gry
(
Krawczyk S.
), s. 139-164
artykuł:
Rola mechanizmów obrzydzenia w tworzeniu i organizacji narracji w wybranych fantastycznonaukowych grach komputerowych
(
Kuchciński B.
), s. 165-172
artykuł:
Szekspir mitycznie rzadki. Cytaty tekstów kultury w kolekcjonerskiej grze karcianej „Magic: the Gathering”
(
Luboń A.
), s. 173-190
artykuł:
Być kobietą, być graczem... Funkcjonowanie wyrazu „graczka” w przestrzeni internetu
(
Matyka M.
), s. 191-204
artykuł:
Badanie tradycyjnych sportów i gier ruchowych jako perspektywiczny obszar badawczy
(
Prabucki B.
), s. 205-218
artykuł:
TRANSLATION OF VIDEO GAMES AND FILMS – A COMPARATIVE ANALYSIS OF SELECTED TECHNICAL PROBLEMS
(
Sajna M.
), s. 219-232
artykuł:
Paradoks gracza, czyli co motywuje graczy do korzystania z gier online
(
Skok K.
), s. 233-252
artykuł:
Gry planszowe Wikingów – rekonstrukcja gier planszowych na przykładzie hnefatafl
(
Sołtysiak M.
), s. 253-266
artykuł:
Współczesne modele komercjalizacji gier komputerowych: zasady funkcjonowania i opinie graczy
(
Swacha J.
), s. 267-278
artykuł:
Dlaczego mężczyźni grają w FIFA, a kobiety w The Sims? Przemoc symboliczna w grach komputerowych
(
Tuła M.
), s. 279-288
artykuł:
Projekt innowacyjnego programu nauczania i symulacyjnej gry decyzyjnej do przedmiotu „ekonomia w praktyce”
(
Wardaszko M.
), s. 289-306
artykuł:
Retoryczne gry. Polemika z artykułem Piotra Sterczewskiego Czytanie gry. O proceduralnej retoryce jako metodzie analizy gier komputerowych. „Teksty Drugie”, nr 6/2012, s. 210–228.
(
Szeja J. Z.
), s. 307-314
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.