PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Czasopismo
e-mentor
Rocznik
2010
Tom
---
Numer
4(36)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
4(36)
artykuł:
THE SYSTEM OF DIDACTIC EVALUATION AT AN ECONOMIC UNIVERSITY - THE EXPERIENCES OF CRACOW UNIVERSITY OF ECONOMICS (System oceny dydaktyki na uczelni ekonomicznej - z doswiadczen Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie)
(
Wiktor J. W.
), s. 4-10
artykuł:
THE ISSUE OF ENTREPRENEURIAL INTENTIONS MEASUREMENT (Problemy pomiaru intencji przedsiebiorczych)
(
Kurczewska A.
), s. 12-16
artykuł:
A NEW TAKE ON STRATEGIC HUMAN RESOURCES MANAGEMENT (Nowe spojrzenie na strategiczne zarzadzanie zasobami ludzkimi)
(
Patalas-Maliszewska J.
), s. 17-22
artykuł:
REAL-TIME SEARCH - THE FUTURE OF THE INTERNET? (Wyszukiwanie w czasie rzeczywistym - przyszlosc internetu?)
(
Zernicka K.
), s. 23-26
artykuł:
THE COMPARISON OF MOODLE AND OLAT EDUCATIONAL PLATFORMS (Co rózni platformy edukacyjne Moodle i OLAT?)
(
Palka E.
), s. 27-32
artykuł:
THE USAGE OF MOODLE PLATFORM AT THE FACULTY OF MANAGEMENT AND ECONOMICS OF GDANSK UNIVERSITY OF TECHNOLOGY (Wykorzystanie platformy Moodle na Wydziale Zarzadzania i Ekonomii Politechniki Gdanskiej - studium przypadku)
(
Zieba M.
), s. 33-36
artykuł:
THE PHENOMENON OF INFORMATION OVERLOAD VERSUS MODERN EDUCATION (Zjawisko 'nadmiaru informacji' a wspólczesna edukacja)
(
Fazlagic J.
), s. 37-42
artykuł:
THE SIGNIFICANCE OF INTANGIBLE RESOURCES IN THE PROCESSES OF CREATING THE MARKET VALUE OF AN ENTERPRISE (Znaczenie niematerialnych zasobów w procesach budowania wartosci rynkowej przedsiebiorstwa)
(
Walczak W.
), s. 43-51
artykuł:
SENIORS IN NEW MEDIA WORLD (Seniorzy w swiecie nowych mediów)
(
Tomczyk L.
), s. 52-61
artykuł:
THE SOURCES OF AN EFFECTIVE MARKETING COMMUNICATION IN SOCIAL NETWORKS (Zródla efektywnosci przekazu marketingowego w serwisach spolecznosciowych)
(
Moroz M.
), s. 62-67
artykuł:
LOCAL GOVERNMENTS OF MALOPOLSKA ON THE WEB - AN ATTEMPT OF EVALUATION (Samorzady Malopolski w internecie - próba oceny)
(
Kupczak P.
), s. 68-74
artykuł:
ICT IN EDUCATION: THE POTENTIAL OF PODCASTING
(
Khaund M.
), s. 80-85
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.