Nowa wersja platformy jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 1 | 21-23
Tytuł artykułu

Obsługa klienta i utrzymanie urządzeń w przedsiębiorstwach wod-kan

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wydawca

Rocznik
Tom
Strony
21-23
Opis fizyczny
Bibliogr. 7 poz.
Twórcy
autor
  • Politechnika Poznańska
Bibliografia
  • 1. Standardy regulacji ekonomicznych, dostępności usług oraz metodologii ustalania opłat w sektorze wodociągowo-kanalizacyjnym. PZITS. Izba Gospodarcza „Wodociągi Polskie". Warszawa 2000.
  • 2. Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z 20 grudnia 2004 r. w sprawie szczegółowych warunków przyłączenia podmiotów do sieci elektroenergetycznych, ruchu i eksploatacji tych sieci (DzU z 2005 r. nr 2, poz. 6).
  • 3. Bylka H.: Kryteria i standardy jakości i poziomu usług wodociągowych. „Gaz Woda i Technika Sanitarna" 1/2002.
  • 4. Pismo Ministerstwa Gospodarki Komunalnej nr 23 z 25 sierpnia 1965 r. (Dz.Urz. MGK nr 15/65, poz. 68).
  • 5. Zbiór instrukcji o eksploatacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. MGK. Arkady 1966.
  • 6. Wodociągi i Kanalizacja. Poradnik. Arkady 1971.
  • 7. Grigg N.S.: Condition Assessment of Water Distribution Pipes. „Journal of Infrastructure Systems", tom 12, 9/2006.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.baztech-article-BTB2-0059-0028
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.