PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | R. 15, nr 12 | 59-65
Tytuł artykułu

Zarys analizy efektu progowego przy łączeniu nawierzchni podsypkowych z innymi typami nawierzchni

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
Outline of analysis of the stiffness jump effect between the ballast tracks and other type of tracks
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
Celem artykułu jest przedstawienie zarysu nowego spojrzenia na tzw. efekt progowy, który pojawia się przy łączeniu nawierzchni podsypkowych z innymi typami nawierzchni - występuje on przy dojazdach do obiektów inżynierskich (mosty, wiadukty, tunele), przejazdach drogowych w poziomie szyn oraz także poza obiektami.
Wydawca

Rocznik
Strony
59-65
Opis fizyczny
Bibliogr. 12 poz.,Rys., tab.,
Twórcy
Bibliografia
  • [1] Anforderungskatalog zum Bau der Festen Fahrban. DB, 2001.
  • [2] Banimahad M., Woodward P.K.: 3D Finite Element Modelling of Hailway Transitions. Proc. 9th International Conference on Railway Engineering, London, June 2007.
  • [3] Eisenmann J.: Durchfurung von Dauerschwellversuchen an einer Ubergangkonstruktion. Technische Universitat Munchen, 1985-1990.
  • [4] Esveld. C.: Modem Railway Track. MRT Productions, Holandia, 2001.
  • [5] Fryba L.: Vibration of solids and structures under moving loads. Thomas Telford, London, 1999.
  • [6] Lei X., Mao L.: Dynamic response analyses of vehicle and track coupled system on track transition of conventional high speed railway. Journal of Sound and Vibration 271, 1133-1146. 2004.
  • [7] Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle kolejowe i ich usytuowanie. (Dz.U. nr 151, poz. 987).
  • [8] Sotkowski J.: Różnice w sposobie pracy pomiędzy nawierzchniami podsypkowymi i bezpodsypkowymi. Nowoczesne technologie i systemy zarządzania w kolejnictwie - VII Ogólnopolska Konferencja, Kraków 5-7 listopada 2008.
  • [9] Sotkowski J.: Zagadnienia z dynamiki nawierzchni kolejowych w strefach przejściowych. II Konferencja Naukowo-Techniczna „Projektowanie, budowa i utrzymanie infrastruktury w transporcie szynowym" INFRASZYN 2009, Zakopane, 22-24 kwietnia 2009.
  • [10] Materiały informacyjne firmy Edilon Sedra. Karty techniczne produktów, 2008.
  • [11] Materiały informacyjne firmy Max Bogi, 2008.
  • [12] Materiały informacyjne firmy TRIBETON, 2009.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.baztech-article-BGPK-2582-0022
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.