PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | R. 101, z. 6-M | 247-255
Tytuł artykułu

Modeling maximum cycle pressure based on engine external speed performance

Autorzy
Wybrane pełne teksty z tego czasopisma
Warianty tytułu
PL
Modelowanie maksymalnego ciśnienia cyklu na podstawie zewnętrznej prędkościowej charakterystyki silnika
Konferencja
KONMOT-AUTOPROGRES (2004 ; Kraków)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
A new approach to model variation of maximum combustion pressure in gasoline and uncharged Diesel engines on the basis of external engine performance has been developed. The model includes the analysis of engine cycle at two operational modes with maximal and nominal torque or applies the values of maximal cycle pressure at these modes.
PL
W artykule zostało przedstawione nowe podejście do modelowania maksymalnego ciśnienia spalania dla silników benzynowych i nie doładowanych Diesli na podstawie zewnętrznej charakterystyki silnika. Model prezentuje analizę cyklu silnika przy dwu rodzajach pracy z maksymalnym i nominalnym momentem oraz zapewniając wartości maksymalnego ciśnienia cyklu dla tych rodzajów.
Wydawca

Rocznik
Strony
247-255
Opis fizyczny
Bibliogr. 5 poz.,Wz., tab., wykr.,
Twórcy
autor
autor
  • Vladimir State University, N. N. Semenov Institute of Chemical Physics, Russia
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.baztech-article-BGPK-2161-8364
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.