PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | R. 104, z. 3-A | 31-37
Tytuł artykułu

Zasady zrównoważonego rozwoju w edukacji młodego pokolenia

Autorzy
Wybrane pełne teksty z tego czasopisma
Warianty tytułu
EN
Sustainable development rules in education of young generation # [Tyt.równol.]
Konferencja
Międzynarodowa Konferencja Instytutu Projektowania Urbanistycznego (11 ; 2007 ; Kraków)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
Ogród w Tychach jest przykładem inicjatywy, która łączy edukację na temat środowiska naturalnego z działaniami praktycznymi na rzecz lokalnej społeczności. Ma zapewnić dzieciom i młodzieży bezpieczną przestrzeń do spotykania się, zabawy, umożliwić bezpośredni kontakt z Matką Naturą w miejskim otoczeniu. Ogród, choć nie jest dużą przestrzenią, to jednak daje uczniom możliwość oddziaływania na środowisko i brania za nie odpowiedzialności. Wprowadzenie elementów projektowania architektonicznego do zajęć pozalekcyjnych, które było założeniem opisanego projektu, dało impuls do rozpoczęcia prac na terenie wokół SOSW w Tychach.
EN
The garden in Tychy is an example of an initiative combining environmental education with practical activities supporting local society. It was designed to ensure children and teenagers a safe area for meeting, playing, being in direct contact with the Mother Nature in the cityscape. The garden, not so large though, makes it possible for the students to influence the environment and feel responsible for it. The introduction of architectural design elements to extracurricular classes, which was the assumption of the project described above, was an incentive to start works at the area around SOSW in Tychy.
Wydawca

Rocznik
Strony
31-37
Opis fizyczny
Twórcy
  • Polskie Stowarzyszenie Pedagogów i Animatorów "KLANZA", Tychy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.baztech-article-BGPK-2073-7895
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.