PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2009 | R. 41, nr 10 | 20-24
Tytuł artykułu

Poziom jakości jako wyznacznik markowego charakteru produktów spożywczych - wyniki badań empirycznych

Autorzy
Warianty tytułu
EN
The quality level as the sign of brand character of food products - the results of the empirical researches
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
n the article the problem of the role of quality as sign of brand character of food products was presented. On the base of the results of the field empirical researches the place of perceived quality in decision process related to purchasing food products and in defining these products as brand products was shown. The food product brands which can be treated as national brands were listed too. In the next part of the article perceived quality of Polish food products was compared with perceived quality of foreign ones and with Polish and foreign products from the others branches. This comparison made it possible to state that Polish food products dominated over foreign food products and Polish products of the other kinds.
Wydawca

Czasopismo
Rocznik
Strony
20-24
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Zakład Marketingu Produktów Żywnościowych w Katedrze Ekonomiki i Organizacji Agrobiznesu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.baztech-article-BAT7-0017-0004
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.