PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2009 | R. 41, nr 8 | 40-44
Tytuł artykułu

Audit wewnętrzny w ujęciu procesowym

Warianty tytułu
EN
Internal audit in processed aspekt
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
Quality management is connected with continuous improvement of organization, which shall be based on facts gathered during direct researches of real situations. Internal audit is a complex, continuous research and evaluation of processes. It is described in the article the run of internal audit in three different types of organizations (commercial enterprise, public administration unit and automotive enterprise). There is also mentioned a matter of internal controlling and outsourcing of quality function.
Wydawca

Czasopismo
Rocznik
Strony
40-44
Opis fizyczny
Bibliogr. 9 poz.
Twórcy
Bibliografia
  • 1. Gajewski A.S., Wstęp do zarządzania jakością, Wydawnictwo MWSZE Tarnów 2007, str. 116.
  • 2. Gulski B., Wykorzystanie auditów systemu jakości w poprawie konkurencyjności przedsiębiorstwa, „Problemy Jakości" 4/2006, str. 45-48
  • 3. Lisiecka K., Kreowanie jakości, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 2002, str. 171.
  • 4. Materiały wewnętrzne przedsiębiorstwa handlowego (stan na dzień grudzień 2008r.)
  • 5. Polska Norma PN-EN ISO 19011:2002, str. 14.
  • 6. Polska Norma PN-EN ISO 9001:2000, Systemy Zarządzania Jakością, Wymagania, s.45.
  • 7. Rogala P., Outsourcing funkcji jakości, Problemy Jakości 8/2008, str. 43.
  • 8. Winiarska K., Audyt wewnętrzny 2008, Difin, Warszawa 2008.
  • 9. www.um.ciechanow.pl (stan na dzień 31.03.2009)
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.baztech-article-BAT7-0016-0025
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.