PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2008 | R. 40, nr 4 | 28-31
Tytuł artykułu

Odpowiedzialność za produkt w kodeksowych rozwiązaniach reklamacyjnych

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Słowa kluczowe
Wydawca

Czasopismo
Rocznik
Strony
28-31
Opis fizyczny
Bibliogr. 11 poz.
Twórcy
autor
Bibliografia
  • 1. Cieśliński A., Zymonik K., Prawo ochrony konsumenta, w: A. Cieśliński (red.), Wspólnotowe prawo gospodarcze, tom II, Wydawnictwo C.H.BECK, Warszawa 2007.
  • 2. Feigenbaum A.V., Total Quality Control, McGraw Hill, Inc., New York.
  • 3. Kapłan R., Norton R, Strategiczna karta wyników, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
  • 4. Łętowska E., Prawo umów konsumenckich, wydanie 2, Wydawnictwo C.H.Beck 2002.
  • 5. Powałowski A., Koroluk S., Prawo ochrony konsumentów, Wydawnictwo Prawo i Praktyka Gospodarcza, Warszawa 2002.
  • 6. Skrzypek E., Satysfakcja klienta nowej ery i jej wpływ na jakość, w: praca zbiorowa pod red.P.Grudowskiego, J.Preihs, P.Waszczury, Inżynieria jakości, Politechnika Gdańska, Gdańsk 2007.
  • 7. Ustawa z 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny ( Dz.U. Nr 16, póz. 93 z poz. zmianami).
  • 8. Ustawa z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U., Nr 141, poz. 1176).
  • 9. Ziarnicka-Koper M., Prawa producenta, sprzedawcy i konsumenta, Poradnik Gazety Prawnej nr 12 z 25 marca 2003 roku.
  • 10. Zymonik K., Odpowiedzialność za jakość produktu w świetle nowej ustawy konsumenckiej, „Problemy Jakości" 2003, nr 5.
  • 11. Zymonik K., Ocena rozwiązań ustawy konsumenckiej w zakresie odpowiedzialności za jakość produktu, „Problemy Jakości"2004, nr 10.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.baztech-article-BAT7-0010-0021
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.