PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 10 | 28-34
Tytuł artykułu

Jakość usług w publicznym transporcie pasażerskim. Charakterystyka nowej polskiej normy. Cz. 1

Autorzy
Wybrane pełne teksty z tego czasopisma
Warianty tytułu
EN
Service quality in passenger public transport. Characterisation of new Polish standard. Part 1
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
Ważniejsze definicje związane z publicznym transportem pasażerskim i jakością usług przewozowych. Metodologia określania jakości usług przewozowych. Wymagania dotyczące jakości usług przewozowych i metody ich pomiaru. Sugerowane w normie narzędzia zarządzania jakością.
EN
More important definitions related to passenger public transport and transport service quality. Methodology of defining the quality of transport services. Demands relating to transport service quality and methods of their measurement. The tools of quality management suggested in the standard.
Wydawca

Rocznik
Tom
Strony
28-34
Opis fizyczny
Bibliogr. 2 poz., rys., tab.
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.baztech-article-BAT3-0014-0033
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.