PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2016 | nr 1 | 384--388, CD1
Tytuł artykułu

Infrastruktura procesów logistycznych a zaufanie klienta do e-commerce

Autorzy
Wybrane pełne teksty z tego czasopisma
Warianty tytułu
EN
Logistics infrastructure trust in e-commerce
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
Infrastruktura procesów logistycznych to kluczowy czynnik sukcesu rynku e-commerce. Zaufanie, które buduje się na doświadczeniu relacji między partnerami jest szczególnie ważne w transakcjach online. Obietnica dotrzymania umowy kupna – sprzedaży jest zależna całkowicie od systemu logistycznego, który determinuję jakość i gwarancję obsługi klienta. Nie można budować zaufania do rynku e-commerce, bez sprawnie działającej logistyki. Artykuł miał na celu przedstawienie wpływu infrastruktury systemów logistycznych na budowanie zaufania klientów do wirtualnej sprzedaży.
EN
The logistics infrastructure is a success’s key factor for e-commerce. The trust is built on the experience of the relationship between the partners is especially important in online transactions. Keep promise of sale - purchase agreement depends entirely on the logistics system, which determines the quality and guarantee of customer service. You cannot build confidence in e-commerce market, without a functioning logistics. The article was to present the impact of infrastructure logistics systems to building customer confidence virtual sale.
Wydawca

Czasopismo
Rocznik
Tom
Strony
384--388, CD1
Opis fizyczny
Bibliogr. 17 poz., rys., tab.
Twórcy
autor
Bibliografia
  • [1] Antoniou G., Batten L., E-commerce: protecting purchaser privacy to enforce trust. Electronic Commerce Research 2011,nr 11.
  • [2] Barbalet J., A Characterization of Trust and its Consequences. ESRC priority network Social Contexts and Responses to Risk. Canterbury 2006.
  • [3] E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska, http://www.infomonitor.pl/download/e-commerce-w-polsce- 2014.pdf (odczyt: 05.11.2015)
  • [4] E-Tailing 2025, http://www.dpdhl.com/content/dam/dpdhl/global_etailing_2025/pdf/dpdhl-study-global-e-tailing- 2025.pdf (dostęp: 13.11.2015).
  • [5] Fechner I., Centra logistyczne i ich rola procesów przepływu ładunków w systemie logistycznym Polski. [w:] Infrastruktura transportowa systemu logistycznego w Polsce. Zeszyty Naukowe Politechniki Warszawskiej, Transport nr 76, Warszawa 2010.
  • [6] Grudzewski W. M., Hejduk I. K., Sankowska A., Wańtuchowicz M., Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie. Koncepcja, narzędzia, zastosowania, Wolters Kluwer Polska - OFICYNA, Kraków 2009.
  • [7] http://cmosurvey.org/files/2015/02/The_CMO_Survey-Topline_Report-Feb-2015.pdf, (02.03.2015).
  • [8] Kempa E., Logistyczna obsługa klienta na przykładzie działalności sklepu internetowego, Logistyka 2015, nr 3.
  • [9] Kruczek M., Żebrucki Z., Koncepcja klastrów logistycznych. [w:]Organizacja i Zarządzanie. Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej, Zeszyt 70, Gliwice 2014.
  • [10] Lee M.K.O., Turban E., A Trust Model for Consumer Internet Shopping. International Journal of Electronic Commerce 2001, nr 9.
  • [11] Lewicki R.J., Bunker B.B., Trust in relationships: A model of trust development and decline. w: B.B. Bunker and J.Z. Rubin (red.), Conflict, Cooperation, and Justice, San Francisco 1995.
  • [12] Misztal B.A., Trust in Modern Societies: The Search for the Bases of Social Order, Polity, Cambridge 1996.
  • [13] Skowronek Cz., Logistyka w przedsiębiorstwie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003.
  • [14] Wasiluk A., Suchocki A., Zaufanie jako bariera rozwoju przedsiębiorstw handlu elektronicznego, http://zneiz.pb.edu.pl/data/magazine/article/138/pl/3.2_wasiluk.pdf (dostęp: 26.10.2015).
  • [15] Wojciechowski T., Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem. Difin, Warszawa 2011.
  • [16] Wojewódzka-Król K., Rolbiecki R., Infrastruktura transportu. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2008.
  • [17] Wolk A., Ebling C., Multi-channel price differentiation: An empirical investigation of existence and causes. International Journal of Research in Marketing 2010, nr 27.
Uwagi
Opracowanie ze środków MNiSW w ramach umowy 812/P-DUN/2016 na działalność upowszechniającą naukę.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.baztech-23096cc2-5d68-445a-a857-9132d78d3a26
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.