PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | nr 2 | 1020--1027, CD2
Tytuł artykułu

Analiza potrzeb klientów za pomocą Marketing Automation

Wybrane pełne teksty z tego czasopisma
Warianty tytułu
EN
Marketing Automation as a way to get to know customer and their needs
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
Poznawanie potrzeb klienta to stale rozwijająca się część działań marketingowych firmy. Dostępność danych o konsumentach rośnie z dnia na dzień. Nowe technologie pojawiające się na rynku umożliwiają poznanie ich w inny sposób m.in. kompleksowe monitorowanie zachowań klientów, jego segmentacje oraz automatyczne reagowanie na zachowanie lub zmianę profilu zidentyfikowanych osób w bazie adresowej klientów firmy. Te i inne możliwości oferuje marketing automation, który umożliwia tworzenie takich działań jak automatyczne powiadomienia i alerty dla działu handlowego o aktywności potencjalnych klientów, bądź też możliwe jest realizowanie w pełni automatycznych, złożonych i skomplikowanych kampanii marketingowych. Dodatkowo analityki i raporty, dzięki którym zyskujemy pewność, że to co robimy, przyniesie nam zakładane rezultaty.
EN
Getting to know the client's needs are constantly growing part of the company's marketing efforts. Availability of data about consumers is increasing day by day. New technologies are emerging on the market allow to know them in a different way among others comprehensive monitoring of customer behavior, its segmentation and automatic response to retention or change the profile identified in the address database of customers. These and other possibilities offers Marketing Automation, which lets you create such actions as automatic notifications and alerts for the sales department about the activity of potential customers, or it is possible to implement a fully automated, complex and complicated marketing campaigns. Additionally, analysis and reports, so that you can feel confident that what we do will bring us the expected results.
Wydawca

Czasopismo
Rocznik
Tom
Strony
1020--1027, CD2
Opis fizyczny
Bibliogr. 24 poz., rys.
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Szczeciński, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług, Zakład Komunikacji Marketingowej, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Logistyki
  • Uniwersytet Szczeciński, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Marketingu Usług, Zakład Komunikacji Marketingowej, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Katedra Logistyki
Bibliografia
  • [1]. 10 sposobów na wykorzystanie Marketing Automation w handlu detalicznym,SALESmanago http://files.salesmanago.pl/up/10_sposobow_na_wykorzystanie_Marketing_Automation_w_handlu_detaliczny.pdf .
  • [2]. Agency, Sales Mango — Marketing Automation, 2013, http://marketing.clickray.pl/go/wszystko-cochcielibyscie-wiedziec-o-marketing-automation-ale-boicie-sie-zapytac/[dostęp: 10.12.2014].
  • [3]. Hauer B., Marketing Automation - 30 przykładów wykorzystania systemu SALESmanago marketing automation; www.slideshare.net/benhauerpl/marketing-automation-30-przykladow-wykorzystania
  • [4]. Błaszczykiewicz D.: 10 faktów, które sprawią, że jeszcze dziś poszukasz rozwiązań marketing automation; www.leadfactory.pl/news/400168/10.faktow.ktore.sprawia.ze.jeszcze.dzis.poszukasz.rozwiazan.marketi ng.automation.html; [dostęp: 10.12.2014]
  • [5]. Błażewicz G., Marketing automation – Nowa Szkoła Marketingu, CEO Benhauer & SALESmanage Marketing Automation 2011.
  • [6]. http://marketing-automation.pl/
  • [7]. Jakie branże i firmy najczęściej wykorzystują Marketing Automation? ; www.121marketing.pl/trendy- 2/jakie-branze-firmy-najczesciej-wykorzystuja-marketing-automation
  • [8]. Bekas M., Windykacja należności w praktyce: Jak weryfikować zdolność kredytową klientów i odzyskiwać pieniądze od dłużników, Wolters Kluwer Polska SA, 2013.
  • [9]. Marketing w roku 2015. Co nas czeka?; http://blog.ipresso.pl/2014/12/marketing-w-rok-2015-co-nasczeka
  • [10]. Połowa polskich firm myśli o wdrożeniu marketing automation; www.nowymarketing.pl/a/575,polowa-polskich-firm-mysli-o-wdrozeniu-marketing-automation
  • [11]. Raport przygotowany przez TrustRadius 2014.
  • [12]. Rośnie zainteresowanie technologią Marketing Automation ; www.blog.ipresso.pl/2014/11/rosniezainteresowanie-technologia-marketing-automation
  • [13]. Scoring klientów; http://www.salesmanago.pl/marketing-automation/Scoring_Klientow.html
  • [14]. Maciejowski T., Narzędzia skutecznej promocji w Internecie, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
  • [15]. Trendy i wyzwania Marketing Automation w 2014 roku www.blog.ipresso.pl/2014/05/trendy-iwyzwania-marketing-automation-w-2014-roku/
  • [16]. Świszczak W., Proces Marketing Automation jako kierunek doskonalenia współczesnego marketingu przedsiębiorstwa, „Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych nr”, 3(9)/2013.
  • [17]. Wartość rynku Marketing Automation wzrośnie do 1,2 mld dolarów www;.blog.ipresso.pl/2014/10/wartosc-rynku-marketing-automation-wzrosnie-do-12-mld-dolarow
  • [18]. Wartość rynku Marketing Automation wzrośnie do 1,2 mld dolarów; www.blog.ipresso.pl/2014/10/wartosc-rynku-marketing-automation-wzrosnie-do-12-mld-dolarow
  • [19]. Wszystko co chcielibyście wiedzieć o marketingu automation, ale boicie się zapytać, Clickray - Inbuound Marketing
  • [20]. www. ipresso.pl/jak-dziala-marketing-automation
  • [21]. www.121marketing.pl/trendy-2/jakie-branze-firmy-najczesciej-wykorzystuja-marketing-automation/
  • [22]. www.marketingmatic.com/about.htm?language=pl
  • [23]. www.sprawnymarketing.pl/wp-content/uploads/2012/09/Marketing-automation-PL.pdf
  • [24]. www.sprawnymarketing.pl/wp-content/uploads/2012/09/Marketing-automation-PL.pdf
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.baztech-0d81aa4c-e1b1-4c42-81ca-141fb07065d1
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.