PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | z. 62 | 145--153
Tytuł artykułu

Zarządzanie systemami motywacyjnymi w banku i przedsiębiorstwie produkcyjnym. Analiza porównawcza

Autorzy
Wybrane pełne teksty z tego czasopisma
Warianty tytułu
EN
Motivating management systems in the bank and a production company. Comparative analysis
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
W niniejszym artykule wyjaśniono pojęcie systemów motywacyjnych. Dokonano analizy systemów motywacyjnych występujących w przedsiębiorstwie produkcyjnym i banku, wyjaśniając, jakie czynniki pracowników produkcji i pracowników bankowych motywują. Niniejsza publikacja jest odpowiedzią na postawione pytanie. Czy poziom wynagrodzenia wpływa na zarobki? Jak uniknąć współczesnych problemów zarządzania związanych z brakiem świadomości środków jakie motywują pracowników?
EN
This article explains the concept of incentive schemes. An analysis of existing incentive schemes the production company and the bank explaining the factors of production workers and bank employees motivated. This publication is the answer to the question. Is the level of wages affect earnings? How to avoid contemporary management issues related to the lack of awareness of the measures to motivate employees?
Wydawca

Rocznik
Tom
Strony
145--153
Opis fizyczny
Bibliogr. 12 poz.
Twórcy
  • Wydział Zarządzania Politechnika Częstochowska
Bibliografia
  • [1] Armstrong M.: Zarządzanie zasobami ludzkimi, strategia i działanie, WPSB, Kraków 2000.
  • [2] Bańka W.: Zarządzanie personelem w małej i średniej firmie, WADM, Toruń 2002.
  • [3] Bernais J., Ingram J., Kraśnicka T.: ABC współczesnych koncepcji i metod zarządzania, AE Katowice, Katowice 2007.
  • [4] Bieniok H i Zespół.: Metody Sprawnego Zarządzania, PLACET, Warszawa 2004.
  • [5] Borkowska S.: System motywowania w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 1985.
  • [6] Czarnecka-Wójcik E., Wójcik M.: Władza Menedżerska i Przywództwo, ŚWSZ, Katowice 2004.
  • [7] Gliszczyńska X.: Motywacja do pracy, Książka i Wiedza, Warszawa 2000.
  • [8] Nilles M.J.: Telepraca Strategie kierowania wirtualną załogą, ebook, Warszawa 2008.
  • [9] Milic-Czerniak R.: Marketingowe badania bezpośrednie – zastosowania, Difin 2007.
  • [10] Parkinson B, Colman A.M.: Emocje i motywacja, Zysk i s-ka, Warszawa 2008.
  • [11] Reykowski. J.: Emocje i motywacja, PWN, Warszawa 1985.
  • [12] Kozdrój A.: Motywacja – mobilizująco-integrująca dziedzina zarządzania, PWE, Warszawa 1990.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.baztech-069dd394-e359-4490-962d-89de7208aa4e
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.