PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | 12 |
Tytuł artykułu

Wykorzystanie nowoczesnych metod komunikowania się przedsiębiorstwa z konsumentami podstawą budowania trwałych relacji

Autorzy
Warianty tytułu
EN
The use of modern methods of companies communicating with consumers base for building sustainable relations
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Rocznik
Numer
12
Opis fizyczny
s.44-47,rys.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Katedra Zarządzania Potencjałem Społecznym Organizacji, Wydział Ekonomii i Zarządzania, Uniwersytet Zielonogórski, Zielona Góra
Bibliografia
Uwagi
Rekord w opracowaniu
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-ef8daffa-c026-4944-8b62-2122bae3a88d
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.