PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | 56 | 09 | 10-12
Tytuł artykułu

Nowe produkty miesne. Cz.II. Opracowywanie i komercjalizacja nowych produktow miesnych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
W części I opublikowanej w nr. 8/02 P.S. opisano różne sposoby podejścia do prac związanych z opracowaniem, wytworzeniem i komercjalizacją nowych produktów żywnościowych; podkreślono szczególnie prace związane z opracowaniem i wdrożeniem nowych produktów w ramach strategii potrzeb oraz strategii stanowiska rynku. W części II opisano kolejne etapy prac związanych z opracowaniem, wytworzeniem i wprowadzeniem na rynek nowych artykułów spożywczych. W pracy zwrócono szczególną uwagę na nowe produkty mięsne.
EN
In the part I of this paper (published P.S. 8/02) a number of different approaches to starting new food product development was described; the works on new product development within the confines of the need strategy and the market position strategy was particularly emphasized. In part II of this paper in turn, consecutive steps of a new food product development are described. In both parts of this paper particular attention was focused on new meat products.
Wydawca
-
Rocznik
Tom
56
Numer
09
Strony
10-12
Opis fizyczny
s.10-12,bibliogr.
Twórcy
  • Instytut Przemyslu Miesnego i Tluszczowego, Warszawa
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-article-c8c9a0e2-d712-44d9-bfe0-74d1ed6cfbab
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.