PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 57 | 12 | 44-45
Tytuł artykułu

Internet jako narzedzie marketingu przedsiebiorstw miesnych w Polsce

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
Oceniono 130 witryn internetowych umieszczonych w zasobach portalu Interia.pl zawierających odnośniki do przemysłu mięsnego w Polsce. Omówiono jakość graficzną prezentowanych witryn, zakres i treść przekazywanych informacji, stosowanie elementów interaktywnych, formy działań promocyjnych oraz badania efektywności serwisu.
EN
The 130 Internet web-sites containing descriptors-links to Polish meat enterprises in portal Interia.pl. were evaluated. The graphic quality of web-sites, range and scope of information presented, the interactive elements, promotion tools and effectiveness of service were evaluated.
Wydawca
-
Rocznik
Tom
57
Numer
12
Strony
44-45
Opis fizyczny
s.44-45,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Akademia Rolnicza, Krakow
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-article-29d4ea7b-010d-4c0c-a33f-141709754a11
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.