PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | 12 | 4 |
Tytuł artykułu

Kształtowanie marek produktów innowacyjnych z uwzględnieniem czynników kulturowych

Warianty tytułu
EN
Deveplopment of brands of innovative products taking into account cultural factors
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Rocznik
Tom
12
Numer
4
Opis fizyczny
s.100-104,rys.,tab.,bibliogr.
Twórcy
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa
Bibliografia
  • Altkorn J. 2004: Wprowadzanie na rynek nowych produktów. [W:] Podstawy marketingu (red. J. Altkorn). Instytut Marketingu, Kraków.
  • Banerjee S. 2008: Strategic brand-culture fit: A conceptual framework for brand management. Brand Management, nr 15, s. S, 312-321.
  • Dietl J. 198S: Marketing. PWE, Warszawa, s. 2S7.
  • Farquhar P.H. 1989: Managing brand equity. Marketing Research, nr 1, s. 24-33.
  • Foxall G.R., Goldsmith R.E. 1998: Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu. PWN, Warszawa.
  • Griffin R.W. 2007: Podstawy zarządzania organizacjami. PWE, Warszawa.
  • Haffer M. 1998: Determinanty strategii nowego produktu w polskich przedsiębiorstwach przemysłowych. UMK, Toruń.
  • Haffer M. 2000: Strategie produktowe wytwórców. [W:] Marketingowe testowanie produktów (red. S. Sudoł, J. Szymczak, M. Haffer). PWE, Warszawa.
  • Hirschman E.C. 1983: Cognitive structure across consumer ethnic subcultures: A comparative analysis. Advances in Consumer Research, nr 10 , ss. 197-202.
  • Keller K.L. 1993: Conceptualizing, measuring and managing customer-based brand equity. Journal of Marketing, nr 57, s. 1-22.
  • Kotler Ph., Armstrong G., Wong J.V. 2002: Marketing. Podręcznik europejski. PWE, Warszawa.
  • Penc J. 1997: Leksykon biznesu. Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa.
  • Pomykalski A. 2001: Zarządzanie innowacjami. PWN, Warszawa - Łódź.
  • Przybyłowski K., Hartley S.W., Kerin R.A., Rudelius W. 1998: Marketing. Dom Wydawniczy ABC.
  • Rudnicki L. 2000: Zachowanie konsumentów na rynku. PWE, Warszawa.
  • Saaksjarvi M. 2004: Przyswajanie innowacji technologicznych przez konsumentów. Marketing i Rynek, nr 4, s. 41-43.
  • Urbaniak M. 1998: Strategia jakości w marketingu przemysłowym. Alfa Wero, Warszawa.
  • Urbaniak M. 2003: Nowy produkt. [W:] Zarządzanie produktem (red. B. Sojkin). PWE, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-88944b1e-8be9-4a7c-bc84-19e726eb2f43
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.