PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1998 | 05 | 08-09 |
Tytuł artykułu

Wpływ rynku na wykorzystywanie marketingu w polskich przedsiębiorstwach

Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
05
Numer
Opis fizyczny
s.26-35,rys.,tab.
Twórcy
  • Katedra Marketingu, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa
autor
  • Katedra Marketingu, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-888d94a3-24ba-4150-af49-38e0520dd978
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.