PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | 04 | 3 |
Tytuł artykułu

Zróżnicowanie strategii marketingowych przedsiębiorstw przetwórstwa mięsnego w Polsce

Warianty tytułu
EN
Differentiation of marketing strategies in meat-processing companies in Poland
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Rocznik
Tom
04
Numer
3
Opis fizyczny
s.181-185,bibliogr.
Twórcy
  • Katedra Polityki Agrarnej i Marketingu, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul.Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
Bibliografia
Uwagi
Rekord w opracowaniu
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-886bfbf8-e97e-4113-a4b2-fe9b39e8cff6
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.