PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | 61 | 4 |
Tytuł artykułu

Obszary Społeczne Odpowiedzialnego Biznesu. Uwarunkowania zachowań polskich konsumentów

Autorzy
Warianty tytułu
EN
Areas of corporate social responsibility. Determinants of Polish consumers’ behaviours
RU
Oblasti korporativnojj social’nojj otvetstvennosti. Obuslovlennosti povedenija pol’skich potrebitelejj
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
RU
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
61
Numer
4
Opis fizyczny
s.286-295,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Katedra Marketingu i Rozwoju Regionalnego, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im.J.J.Śniadeckich w Bydgoszczy, ul.Fordońska 430, 85-790 Bydgoszcz
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-455d5536-c17d-46d0-8751-57c5b9fedd18
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.