PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2013 | 03 |
Tytuł artykułu

Opakowania jako element marketingu mix

Autorzy
Warianty tytułu
EN
Packaging as a part of marketing mix conception
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
Despite of very rapid development of advertising or generally marketing communications techniques in recent decades, some elements traditionally classified as a purely logistical things also can have a huge impact on the creation of the brand image. Only consciously created standards (not necessarily the highest, but always adequate to the manufacturer’s assumptions) on the level of logistics, usage and image impact positively on the brand consistency and consumers’ confidence. Finally packaging is the element which can ensure the efficient coordination of all these aspects and which covers the whole marketing strategy.
PL
Choć w ostatnich dziesięcioleciach obserwuje się niezwykle szybki rozwój technik reklamy i szerzej komunikacji marketingowej, na kreowanie wizerunku marki ogromny wpływ mają również elementy klasyfikowane w tradycyjnych definicjach jako czysto logistyczne. Jedynie świadome ukształtowane standardy (niekoniecznie najwyższe, zawsze jednak właściwe założeniom wytwórcy) na poziomie logistyki, użycia oraz wizerunku wpływają na spójność marki i zaufanie konsumenta. Opakowanie jest zaś elementem umożliwiającym sprawną koordynację wszystkich tych aspektów i obejmującym całokształt strategii marketingowej.
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Numer
03
Opis fizyczny
s.76-79,fot.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Politechnika Warszawska, Warszawa
Bibliografia
  • [1] Borden N. H.: The Concept of the Marketing Mix, „Journal of Advertising Research", 4 (2), 2-7,1964.
  • [2] Schullz D. E., Tannenbaum S. I, Lauterborn R. F.: Integrated Marketing Communications, Lincolnwood, 1993.
  • [3] Dan Fletcher, A Bríef History of the Tylenol Poisonings, „Time", 9.02.2009, [www. time, com/time/nation/article/0,8599,1878063,00. html], odsłona: luty 2013.
  • [4] Wally Olins, O marce, Warszawa, 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-41754853-e902-41d8-ae09-e9dbd54d6922
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.