PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2014 | 60 | 2 |
Tytuł artykułu

Pozacenowe elementy budowania wizerunku marki własnej w komunikacji sieci handlowych FMCG na rynku polskim

Autorzy
Warianty tytułu
EN
Non-price elements of building private label image in communication of FMCG trade chains in the Polish market
RU
Nocenovye ehlementy formirovanija imidzha sobstvennojj marki v kommunikacii torgovykh setejj s tovarami povsednevnogo sprosa na pol'skom rynke
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
RU
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
60
Numer
2
Opis fizyczny
s.153-163,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Regis Sp. z o.o., ul.Sławka 3a, 30-633 Kraków
Bibliografia
Uwagi
Rekord w opracowaniu
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-40899203-1e89-4934-8a2e-6312d0ed8734
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.