PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | 61 | 4 |
Tytuł artykułu

Płeć psychologiczna konsumentów a preferowane metody komunikacji rynkowej

Autorzy
Warianty tytułu
EN
Psychological sex of consumers and the preferred methods of market communication
RU
Psikhologicheskijj pol potrebitelejj i predpochitaemye metody rynochnogo obshhenija
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
RU
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
61
Numer
4
Opis fizyczny
s.232-242,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki, ul.Matejki 22/26, 90-237 Łódź
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-34318408-9ab3-4391-a3b1-679db70d90cf
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.