PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1999 | 06 | 10 |
Tytuł artykułu

Postawy konsumentów wobec produktów zagranicznych jako podstawa segmentacji

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
06
Numer
10
Opis fizyczny
s.25-29,tab.,bibliogr.
Twórcy
  • Katedra Badań Rynkowych i Marketingowych, Akademia Ekonomiczna w Katowicach, Katowice
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-3042b9c4-5ba4-4838-8c37-477afcb9c60e
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.