PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | 04 | 3 |
Tytuł artykułu

Ekonomiczne i społeczne aspekty konsumpcji artykułów żywnościowych w Polsce w okresie transformacji gospodarczej

Autorzy
Warianty tytułu
EN
Economic and social aspects of food consumption Turing the time of transformation of polish economy
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
Zaprezentowano zachowanie nabywców zróżnicowanych pod względem poziomu dochodów, stopnia wykształcenia, wieku, na rynku wybranych artykułów żywnościowych. Artykuł ma na celu próbę oceny stopnia wpływu tych cenowych i pozacenowych czynników na decyzje podejmowane przez potencjalnych konsumentów.
EN
The aim of this article is a presentation the economic and social aspects of food consumption. During the time of polish economy transformation the level of food needs fulfilment could be satisfied with regard to the offer of national and foreign producers. This article shows that the level of food needs fulfilment has been influenced by several determinants as objective as subjective. First of all is strongly influenced by income households situation.
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Rocznik
Tom
04
Numer
3
Opis fizyczny
s.100-103,tab.,bibliogr.
Twórcy
  • Zakład Ekonomii, Akademia Rolnicza w Szczecinie, ul.Żołnierska 47, 71-210 Szczecin
Bibliografia
  • Córska-Warsewicz H. (2000): Konsument na rynku napojów mlecznych. Przemysł Spożywczy nr 5, 32 - 33.
  • Górska-Warsewicz H. (2000): Soki, napoje, nektary - preferencje konsumenta. Przemysł Spożywczy nr 6, 45 - 46.
  • Górska-Warsewicz H. (2001): Konsument na rynku mrożonek. Przemysł Spożywczy nr 5. 31 - 32.
  • Krygier K., Tondera L. (2000): Żywność funkcjonalna. Przemysł Spożywczy nr 9, 46 – 47.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-2fb9d05c-65df-41ae-8adf-24f649634a07
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.