PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | 02 | 7 |
Tytuł artykułu

Generic fluid milk and cheese advertising as a marketing tool

Autorzy
Warianty tytułu
PL
Reklama (generic advertising) mleka płynnego i sera jako narzędzie marketingu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
This paper presents an overview of generic fluid milk and cheese advertising in the United States. The main conclusion of the study is that farmers and processors are receiving a high return on their investment in generic dairy advertising. The impacts of advertising tend to be more profound in increasing price than quantity, which is due to the inelastic nature of demand for milk and cheese. These estimated impacts need to be compared with the other options'producers and processors have for marketing their product (e.g. non-advertising promotion, research, new product development, etc.) in order to determine the optimality of the current investment of advertising.
PL
W artykule omówiono ogólne zasady reklamy produktu (tzw. generic advertising), na przykładzie mleka płynnego i sera w Stanach Zjednoczonych. Główna konkluzja pracy zawiera się w stwierdzeniu, że rolnicy i przetwórcy uzyskują spory dochód z inwestycji w reklamą produktów mlecznych. Wpływy reklamy zmierzają raczej w kierunku zwiększenia ceny niż wielkości produkcji, co jest związane z małą elastycznością popytu na mleko i ser. Otrzymane wyniki muszą być zestawione z innymi możliwościami, jakie mają do dyspozycji producenci i przetwórcy (np. promocja bez reklamy, badania, rozwijanie nowych produktów itp.) w celu określenia optimum bieżących inwestycji w reklamę.
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Rocznik
Tom
02
Numer
7
Opis fizyczny
p.109-117,fig.,ref.
Twórcy
autor
  • Cornell University, Cornell, USA
Bibliografia
Uwagi
PL
Rekord w opracowaniu
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-2b8f2be5-1248-4c2e-a1e8-2898388768e1
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.