PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2009 | 16 | 02 |
Tytuł artykułu

Integrowanie badań ilościowych i jakościowych w rozwiązywaniu problemów marketingowych

Autorzy
Warianty tytułu
EN
The integration of quantitative and qualitative research methods in the marketing problems solving
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
16
Numer
02
Opis fizyczny
s.2-6,tab.
Twórcy
autor
  • Katedra Marketingu, Uniwersytet Łódzki, Łódź
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-2983dde7-e88e-4bbc-9ac8-b133aa52bf2d
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.