PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2015 | 61 | 2 |
Tytuł artykułu

Satysfakcja zawodowa a poziom wykonania pracy – implikacje dla postrzegania jakości usług przez konsumentów. Przypadek hoteli Trójmiasta

Autorzy
Warianty tytułu
EN
Professional satisfaction and the level of job performance – implications for perception of service quality by consumers. Case of Tricity hotels
RU
Professional’noe udovletvorenie i uroven’ vypolnenija raboty – implikacii dlja vosprijatija kachestva uslug potrebiteljami. Sluchajj gostinic Trujjmjasta
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
RU
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
61
Numer
2
Opis fizyczny
s.142-159,rys.,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Katedra Organizacji Usług Turystyczno-Hotelarskich, Wydział Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa, Akademia Morska w Gdyni, ul.Morska 81-87, 81-225 Gdynia
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-1d861081-40c9-4a0e-ba4a-8cd53218020f
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.