PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | 12 | 4 |
Tytuł artykułu

Płeć a zachowania konsumentów na rynku. Marketing skierowany na płeć

Autorzy
Warianty tytułu
EN
Gender and consumers behaviour on the market. Marketing directed on gender
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Rocznik
Tom
12
Numer
4
Opis fizyczny
s.125-130,bibliogr.
Twórcy
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa
Bibliografia
  • Anonymous. 1998: DM failures linked to gender differences. Marketing. London, April, s. 4.
  • Anonymous. 2005: Woman are happy to travel and dine alone. Marketing to Women. New York, Oct, vol. 18, nr 10, s. 12.
  • Boyte T. 2008: Nielsen's Net: Online Shopping Boom. Marketing Magazine. Auckland, February, s. 15.
  • Boyte T. 2007: Nielsen's Net: Top sides. Marketing Magazine. Auckland, May, s. 44.
  • Crush P. 2004: The gender factor. Marketing Direct. London, December, s. 18-19. International Olympic Commitee, Paper Plus Group. 2007: Stop Press. Marketing Magazine. Auckland, December, s. 1.
  • Donaldson R.H. 2004: Consumer Fokus; The Power of pink; Are companies still marketing tto the cissus? Marketing Magazine. Auckland, December, s. 22.
  • Goodman N. 2001: Wstęp do socjologii. Wyd. Zysk i S-ka, Poznań, s.165-167, 169.
  • Gray D.A., Cyr D. 1995: Na czym polega i jak robić marketing produktu. Poradnik dla średnich i małych firm. Wyd. M&A Communications Polska, s. 39-40.
  • Grohmann B. 2009: Reality check: That Brands Got Balls. Marketing Magazine, Auckland, April, s. 10.
  • Grzybowska A., Juchniewicz M. 2005: Czynniki determinujące zachowania nabywców produktów żywnościowych. [W:] Efektywność Zarządzania Marketingowego (red. M. Adamowicz). Wyd. SGGW, s.148-149.
  • Gutkowska K., Ozimek I. 2005: Wybrane aspekty zachowań konsumentów na rynku żywności - kryteria zróżnicowania, Wyd. SGGW, s. 131.
  • Jachnis A., Terelak J.F. 2002: Psychologia konsumenta i reklamy. Oficyna Wydawnicza BRANTA, Bydgoszcz, s. 342.
  • Kaznowski D. 2008: Nowy marketing. VFP Communications, Warszawa, s. 83-88.
  • Kowalczuk I. 2008: Cena jako determinanta zachowań nabywczych konsumentów na rynku artykułów żywnościowych. Handel Wewnętrzny, nr 2, s. 42-44.
  • Kowalczuk I. 2008: Postawy polskich konsumentów wobec nowych produktów żywnościowych. [W:] Innowacje i innowacyjność w sektorze agrobiznesu, (red. Adamowicz M.). Wyd. SGGW, Warszawa, s. 249, 252-258.
  • Le Pla R. 2008: Cover story. Femonomics. The convergence of many factors has resulted in woman becoming a powerful force for economic change. Marketing Magazine, Auckland, Jun, s.16.
  • Marketing Week. 2006: Mar 30, London. s. 19. [proquest.umi.com/pqdweb?did=1012631511&sid= 12&Fmt=3&clientId=56277&RQT=309&VName=PQD], 08.02.2010.
  • Mayer I. 2005: On-demand media give women flexability and control; Savvy Marketers adapt by using multiple touchpoins. Marketing to Women, New York, Oct, vol. 18, nr 10, s. 1-3.
  • Moir A., Jessel D. 1998: Płeć mózgu o prawdziwej różnicy między mężczyzną a kobietą. PIW Wydawniczy, Warszawa, s. 11.
  • Moss G. 2005: Woman and men have different tastes in Web and graphic design. Marketing to Women, New York, October, vol.18, nr 10, s. 1-2.
  • Nowalska D. 2007: Rekonstrukcja wzorów zachowań konsumpcyjnych wśród kobiet na przykładzie województwa śląskiego. Praca doktorska, Katowice, s. 128.
  • Ritson M. 2008: Why woman are the superior marketing sex. Marketing, London, Dec 10, s. 26-29.
  • Stevens A. 2006: Leading edge: Marketing to Woman, Marketing Magazine, Auckland, August, s. 4.
  • Stevens A. 2008: SheMarketing : the science of marketing to women. Splash Publishing, s. 1-221.
  • Underhill P. 2001: Dlaczego kupujemy. Nauka o robieniu zakupów. Zachowania klienta w sklepie. Wyd. MT, Warszawa, s. 153.
  • [www.geert-hofstede.com]
  • [www.pentor.pl/17566.xml] odczyt dnia: 10.02.2010.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-1af01126-f11b-41b5-a23a-9e22ed4b081d
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.