PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | 40 | 3 |
Tytuł artykułu

Wybory i postawy żywieniowe konsumentów

Warianty tytułu
EN
Consumers’ choices and attitudes to nutrition
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
W artykule omówiono związek codziennej konsumpcji jogurtów z wyższą świadomością badanych Polaków na temat znaczenia zdrowego odżywiania, aktywnym poszukiwaniem informacji o zasadach żywienia oraz poszukiwaniem żywności, która zaspokaja potrzeby funkcjonalne i przyjemnościowe.
EN
The article describes the relation between everyday yoghurt consumption and high awareness of the significance of a healthy diet, seeking information in nutrition principles, and seeking food that is both healthy and tasty, based on the quantitative study on the representative sample of Poles.
Wydawca
-
Rocznik
Tom
40
Numer
3
Opis fizyczny
s.213-225,rys.,tab.
Twórcy
autor
  • Instytut Badawczy, Ipsos Sp. z o.o., ul.Domaniewska 34A, 02-672 Warszawa
autor
  • Instytut Badawczy, Ipsos Sp. z o.o., ul.Domaniewska 34A, 02-672 Warszawa
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-15d334bf-7f6c-4fe1-9670-1b9c3fc5ed1e
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.