Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2017 | 33 | 1 |
Tytuł artykułu

Agritourism in perspective of the experience economy

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
The paper presents the reflections on the agritourist product in the context of the current, more and more popular concept of the experience economy. In the first part the concept and essence of agritourism was discussed and the idea of the economy based on experience was characterized. In the following the feelings, impressions and experiences accompanying the tourist when using the different components of the agritourist product and spending holiday in the rural environment were presented.
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
33
Numer
1
Opis fizyczny
p.107-113,ref.
Twórcy
autor
  • Warsaw University of Life Sciences, Nowoursynowska 166 St., 02-787 Wasaw, Poland
Bibliografia
  • 1. Bauman Z. (2000), Globalizacja. I co z tego dla ludzi wynika. Warszawa, Państwowy Instytut Wydawniczy, p. 99.
  • 2. Dębniewska M., Tkaczuk M. (1997), Agroturystyka, koszty, ceny, efekty, Warszawa, Wydaw. POLTEXT, p. 17.
  • 3. Drzewiecki M. (1995), Agroturystyka. Założenia – uwarunkowania – działania, Bydgoszcz, Instytut Wydawniczy „Świadectwo”, p. 22, 23.
  • 4. Dziewanowska K., Kacprzak-Choińska A. (2012) Technologia tworzenia poszerzonej rzeczywistości jako nowe narzędzie marketingowe. [in:] Marketing — aktualne problemy i kierunki ewolucji, M. Gębarowski, L. Witek, B. Zatwarnicka-Madura (ed.), Rzeszów, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, p. 71–80.
  • 5. Heath J., Potter A. (2010). Bunt na sprzedaż. Dlaczego kultury nie da się zagłuszyć, Warszawa, Muza.
  • 6. Krzysztofek K. (2004), Widzialna łapa reklamy. Tygodnik Powszechny, no 7.
  • 7. LaSalle D., Britton T.A. (2003), Priceless. Turning ordinary products into extraordinary experience, Boston, Harvard Business School Press, 2003.
  • 8. Majewski J. (1994), Turystyka konwencjonalna i alternatywna a agroturystyka. Rynek Turystyczny, no 7, p. 12, 15.
  • 9. Majewski J. (2000), Agroturystyka to też biznes, Warszawa, Fundacja Wspomagania Wsi, p. 8.
  • 10. Marciszewska B. (2010), Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń, Warszawa, Wydawnictwo C.H. Beck.
  • 11. Mikuta B., Żelazna K. (2004), Organizacja ruchu turystycznego na wsi, Warszawa, Wydaw. Format-AB, p. 97.
  • 12. Pine B.J., Gilmore J.H. (1998), Welcome to the Experience Economy. Harvard Business Review, July, p. 98.
  • 13. Sikora J. (1999), Organizacja ruchu turystycznego na wsi. Warszawa, Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, p. 69.
  • 14. Stasiak A. (2013), Produkt turystyczny w gospodarce doświadczeń. Turyzm, no 23/1, p. 35.
  • 15. Sznajder M., Przezbórska L. (2006), Agroturystyka, Warszawa, PWE, p. 15.
  • 16. Wiatrak A.P. (1996), Wpływ agroturystyki na zagospodarowanie obszarów wiejskich. Zagadnienia Ekonomiki Rolnej, no 1, p. 35.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-059d257d-e841-4346-81fe-06d4587144c6
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.