PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2013 | 59 | 4 |
Tytuł artykułu

Segmentacja konsumentów z uwzględnieniem skłonności do zaakceptowania innowacji w produktach żywnościowych pochodzenia zwierzęcego

Warianty tytułu
EN
Segmentation of consumers taking into account the willingness to accept innovation in food products of animal origin
RU
Segmentacija potrebitelejj s uchetom ikh sklonnosti k odobreniju novinok v produktakh pitanija zhivotnogo proiskhozhdenija
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
RU
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
59
Numer
4
Opis fizyczny
s.141-154,tab.,bibliogr.
Twórcy
  • Katedra Organizacji i Ekonomiki Konsumpcji, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Komsumpcji, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, ul.Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
autor
  • Katedra Organizacji i Ekonomiki Konsumpcji, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Komsumpcji, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, ul.Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
  • Katedra Organizacji i Ekonomiki Konsumpcji, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Komsumpcji, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, ul.Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
Bibliografia
Uwagi
Rekord w opracowaniu
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-04191f87-5b46-41cc-a68f-d4a597d298fa
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.